• פשוט מושלם: אולם התצוגה החדש של נגב משלים מהפך תדמיתי ועיצובי

    קבוצת נגב יוצאת לדרך חדשה ומשיקה מיתוג אופנתי, אולם קונספט שמציג את הרוח העיצובית ותפיסת עולם שטרם נראתה בארץ
    18/02/2018 | עדן עמית

    בימים אלה חוגגת חברת נגב את השקתו של אולם התצוגה המחודש שלה בסניף הדגל שבבני ברק. האולם משלים את המהפך התדמיתי של המותג, מהלך רחב יריעה שמלווה במיתוג מחדש, באתר אינטרנט חדש ובקמפיין טלוויזיוני. השינוי מגיע בעקבות רכישת החברה על ידי קרן ויולה וקבוצה ברשותו של יריב לרנר.

    החברה מובלת על ידי המנכ"ל אורי גלבוע, מבקשת לשנות את כללי המשחק בישראל ולסחוף את סצנת העיצוב המקומית לשיאים חדשים. "כמותג העומד בראש הפירמידה המקצועית בתחומו וכמוביל מגמות בסצנת העיצוב, חרטנו על דגלנו לחיות ולנשום את עולם העיצוב, לחקור ולהבין אותו לעומק, ולספק לקהלים שלנו את המילה האחרונה בתחום, בזכות חווית קנייה מושלמת של מיטב המותגים בעולם ברמות מחירים הוגנות", אומר גלבוע.

    העיצוב הפיזי של אולם התצוגה מתכתב עם המיתוג החדש | צילום: איתי בנית

    חיים מעוצבים

    המהפך שהושלם זה עתה באולם התצוגה המרשים של נגב בבני ברק, כמו גם המהפכים הקטנים יותר שכבר מתרחשים בשבעת הסניפים הנוספים ברשת, הם תולדה של ראייה עיצובית עכשווית ורעננה שמעליה מתנוסס המסר הצעיר Just Arrived.

    "הקהל של היום כבר מזמן הבין שעיצוב הוא חלק מהותי מהחיים, והוא בהחלט מוכן לעשות מאמצים בדרך להגשמת חלום של בית מעוצב", אומרת מאיה גרינפלד, סמנכ"לית השיווק של קבוצת נגב ומי שמובילה את המהפך בפועל. "ככזה, הוא הפך מודע לעיצוב, מעודכן ומעורב מתמיד. מתוך כבוד עמוק שאנחנו רוכשים לקהלים שלנו, החלטנו להעמידם במרכז העניינים ולייצר עבורם חווית קנייה קונספטואלית, מעוררת השראה, בלתי נשכחת ובעיקר פשוטה ומהנה. חוויה שגם תנגיש להם את עולם העיצוב, גם תכוון ותסדר להם את המחשבה, גם תעזור להם להחליט מה נכון ביותר עבורם וגם תגרום להם להתחבר רגשית לבחירות שעשו".

    העיצוב הפיזי של האולם מתכתב עם המיתוג מחדש שלכם. כיצד מנכיחים באופן פיזי את הרעיונות הקונספטואליים?
    "הרעיון מאחורי עיצוב האולם, שאותו הגינו יחד עם המעצבת דפנה קסטיאל, הוא יצירת חללים בצורת קופסאות קונטיינר שכמו מגיעות כל הזמן מהנמל ונפרקות באולם. האווירה הנוצרת היא של אספקה מתמידה של סחורה. כך, אנחנו מיישמים ויזואלית את העובדה שאנחנו לא רק מובילי טרנדים בהיבט הרעיוני אלא גם דואגים שאלו יגיעו במהירות האפשרית לאולם התצוגה ומשם גם לבית הלקוח".

    חמשת הלוקים

    חלק מהקונטיינרים יהיו קבועים, ויציגו את חמשת הלוקים שמגדירים את השפה החדשה של החברה, ואחרים ישמשו כקופסאות פופ-אפ, עם תצוגה מתחלפת. קופסה נוספת תוקדש לתערוכות מתחלפות.

    חמשת עולמות העיצוב נהגו על ידי המומחים בנגב בשיתוף ג'ייקוב פרס, יועץ ואסטרטג בינלאומי לתקשורת ולעיצוב ומומחית טרנדים מבית WGSN.

    לוק גרפי הממזג בין ישן וחדש | צילום: איתי בנית

    כך בחרה נגב לייצר שפה המזוהה איתה באמצעות הלוק התעשייתי המחוספס בעל הנגיעות המעודנות המשלב באלגנטיות מאפיינים גבריים ונשיים, לוק המסעות המחדש את המשיכה לטבע באמצעות עולמות השראה של שילובים אתניים מסקרנים, הלוק הגרפי הממזג בין ישן וחדש באמצעות דוגמאות גיאומטריות בצבעוניות והרכבים מפתיעים, הלוק הקלאסי העל זמני שבו רומנטיקה כפרית משתלבת עם תחכום אורבני והלוק המינימליסטי החמים והרך החוגג את יופיים של הדברים הפשוטים.

    בנוסף לחוויית השיטוט בין הקונטיינרים, המדמה שיטוט בתערוכה גדולה, מציע סניף הקונספט של נגב אמצעי תצוגה מרשימים וגישה נוחה למוצרים. אלה מגיעים ממיטב מותגי היוקרה, כמוVilleroy & Boch Grohe, Cielo, Inbani ורבים נוספים.

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי