• חברת פיליפ מוריס ממשיכה להוביל את חזונה - "ישראל ללא עשן"

    החברה השיקה את הקמפיין "Go Smoke Free. Go IQOS", וממשיכה לעודד מעשנים בישראל לבחור בחלופות טובות יותר מעישון סיגריות. מנכ''ל החברה, דניאל אלפן: "המטרה היא להפוך את הרגלי העישון לנחלת העבר"
    10/10/2018 | BrandVoice, פיליפ מוריס

    BrandVoice

    לפני למעלה משנה התחייבה פיליפ מוריס בע"מ להוביל את החזון של "ישראל ללא עשן", ולהעניק ליותר ממיליון מעשנים בגירים בישראל את האפשרות לבחור באלטרנטיבות טובות יותר מאשר המשך עישון סיגריות. היום, אנחנו משיקים קמפיין במדיה הכתובה והדיגיטלית כדי להזכיר למעשנים הבגירים בישראל כי קיימות חלופות רבות הזמינות להם, עם או בלי טבק. הקמפיין בסימן"GO Smoke Free. Go IQOS" נועד לעודד את ציבור המעשנים, אשר ימשיכו לעשן, לעבור ל-IQOS - מוצר ללא עשן.

    בכל הנוגע לתופעת העישון, הדבר הטוב ביותר עבור אדם הוא להיגמל לחלוטין או לא להתחיל בכלל. עם זאת, רבים בקרב ציבור המעשנים לא יחדלו לעשן. מחקרים שונים מראים כי חלופות ללא עשן, הכוללות מוצרים ללא הליך בעירה ושאינם מייצרים עשן, מהווים אלטרנטיבה טובה יותר, ואנחנו מאמינים כי למעשנים יש את הזכות לקבל מידע מדויק על חלופות אלה. במהלך 15 השנים האחרונות, השקיעה פיליפ מוריס כ-4.7 מיליארד דולר כדי לפתח ולהעריך מדעית מוצרים חדשניים, שמטרתם להעניק למעשנים את ההזדמנות לעבור למוצרים ללא עשן אלה, ולזנוח אחת ולתמיד את הסיגריות הקונבנציונאליות. כיום, מוצרים אלה כוללים מגוון רחב של טכנולוגיות, לרבות כאלה עם או בלי טבק.

    IQOS - מוצר ללא עשן | צילום: פיליפ מוריס 

    עיקר המאמצים שלנו מנותבים לקידום מוצרים ללא עשן, משום שאנחנו יודעים כי עישון גורם לנזקים בריאותיים. אנחנו גם יודעים, כי למרות שניקוטין וטבק אינם נטולי סיכון, הם אינם הגורם המרכזי למחלות הקשורות לעישון. למעשה, הגורם המרכזי הינו שריפת הטבק ושאיפת העשן.

    מנכ"ל פיליפ מוריס בע"מ, דניאל אלפן אמר כי "המטרה היא להפוך את הרגל העישון לנחלת העבר בהקדם האפשרי. במסגרת המאבק למיגור תופעת העישון בארץ, יש למדינת ישראל ולכנסת הזדמנות לאמץ את הגישה שכבר מיושמת על ידי ממשלות במדינות מובילות, בהן ארצות הברית ואנגליה, המעודדת את המעשנים שאינם מפסיקים לעשן לעבור למוצרים חדשניים ללא עשן. בעזרת אימוץ הפוטנציאל של החלופות העדיפות הללו - לרבות מוצרים עם או בלי טבק - יש לנו הזדמנות ממשית להאיץ מאמץ זה".

    מבחינה מספרית, למעלה מ-5 מיליון מעשנים ברחבי העולם הפסיקו לעשן ועברו להשתמש ב- IQOS- מוצר ללא עשן המתקדם ביותר שלנו, שמחמם טבק מבלי לשרוף אותו. המוצר אינו מייצר עשן ואפר, ומשאיר פחות ריח בהשוואה לעישון. כיום יותר ויותר מחקרים, שביצעה החברה בשביל לאשר את פרופיל הסיכון של המוצר, נתמכים על ידי מחקרים עצמאיים של גופים בלתי תלויים. כמו כן, נרשמו מעל ל-25 ביקורות שאומצו ופורסמו על ידי גופים ממשלתיים ומרכזי מחקר בינלאומיים מוערכים.

    הקמפיין "Go Smoke Free. Go IQOS" מושק בעיתונות הכתובה והדיגיטלית ברחבי ישראל, והוא מהווה עדות נוספת למחויבות הבינלאומית המתמשכת של החברה לעתיד ללא עשן. למידע נוסף אודות חזון החברה להחליף את הסיגריות במוצרים ללא עשן: www.pmi.com

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי