• מה חדש: סיגר יוקרתי במהדורה מוגבלת והטרנדים לסתיו-חורף 2019

    וודקה שמיוצרת בעבודת יד, סדרות טיפוח חדשות לגברים, סיגרים יוקרתיים במהדורה מוגבלת, טרנדים לחורף 2019, השעונים החדשים שכדאי שתכירו וגם - קולקציית גופי תאורה בהשראת עולם האגדות
    22/09/2019 | שלומי אזולאי

    נבחרת מנצחת

    נבחרת השגרירים הבינלאומית של מותג השעונים היוקרתי ברייטלינג, שכוללת, בין היתר את בראד פיט, שרליז ת'רון ואדם דרייבר מצליחה לעורר עניין רב ומסתוריות סביב קולקציית השעונים החדשה שמוצגת על ידי PADANI בחנות הפופ-אפ הייחודית של המותג בקניון רמת אביב ובנמל תל אביב.


    שעון ברייטלינג מקולקציית פרמייר לגברים. אלגנטי, יומיומי, ופרקטי | צילום: יח"צ

    המיצג הייחודי, שנודד ברחבי העולם, כולל 30 שעונים חדשים לגברים ונשים ומציג קולקציות כמו פרמייר - שעוני רטרו אייקונים בעיצוב חדשני, וסופר-אושן - שעוני צלילה קלאסיים במקרה ספורטיבי המפגינים ביצועים גבוהים ועמידות בפני מים.


    שעון ברייטלינג מקולקציית סופר-אושן לנשים. עם השנים הפך לפופולרי גם בקרב צוללני פנאי | צילום: יח"צ

    טווח מחירים: 13,000-45,000 שקל
    להשיג: בבוטיקים של פדני 

    גבר מי שמטפח

    לוריאל פריז משיקה בישראל את מותג טיפוח הגברים מהנחשקים בעולם - Loreal Men Expert. המותג, שכבר צבר מוניטין גבוה במיוחד ברחבי העולם, נוחת לשוק הקוסמטיקה הישראלי הרותח שחווה בשנים האחרונות צמיחה מרשימה וסוקר בפורבס ישראל רק בחודש שעבר.

    מותג הטיפוח הגברי כולל מספר קולקציות טיפוח להתאמה לכל סוגי העור ולכל הגילאים, למשל סדרת טיפוח Pure Charcoal  (גילאי 15-25) לעור מעורב-שמן עם פגמי עור אשר מוצריה מועשרים בפחם אלון הידוע כמטהר וסופח שומן עודף מעור הפנים או סדרת Vita Lift המתמקדת באנטי-אייג'ינג לגברים שחצו את גיל 40.


    אדם לוין. פרזנטור לוריאל מן אקספרט | צילום: יח"צ חו"ל

    סדרות נוספות של המותג לגברים המושקות בישראל הן Hydra Energetic שמוצריה מכילים פורמולה הנלחמת בסימני העייפות לאורך כל היום וסדרת Barber Club הכוללת מוצרי טיפוח וניקוי יומיומי של הזקן, שיער הפנים הגברי ועור הפנים ומתאימה לבעלי זקן קצר או ארוך.

    להשיג: בסופר-פארם ובחנויות מובחרות

    מסע עולמי

    בהשראת המסע של ווינסטון צ'רצ'יל, סיגר הרובוסטו החדש שנושא את שמו מתהדר בטעמים משלושה אזורים שונים: הרפובליקה הדומיניקנית, מקסיקו וניקרגואה, כדי ליצור תערובת עשירה ומורכבת.


    מארז סיגרים של דווידוף מסדרת צ'רצ'יל 2019 | צילום: Davidoff

    הסיגר המשופר שהושק לאחרונה במהדורה מוגבלת במיוחד כולל שמונה סוגי טבק מחמש מדינות ועלים מניקרגואה מבציר 2011 ו־2014 המיושנים בחביות שרי ספרדיות. אלה עטופים בעלי טבק מהונדורס מיבול 2002 ו־2011 שפיתחו גוון אדמדם ייחודי בתהליך יישון ארוך במיוחד. התוצאה היא עשן עשיר הנושא ארומה של עור ויערות גשם שזורה בטעמי שוקולד מתוק וג'ינג‘ר.

    מחיר: 2,700 שקל
    להשיג: us.davidoffgeneva.com

    תלבש את הסיפור שלך

    בחנות הדגל של פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב כבר מציגים את קולקציית סתיו 2019 שכוללת גם לוק שבועי - פריטים ליצירת מראה שלם המתחלפים מדי שבוע.

    קולקציית העל של העונה מציבה את הדנים במרכז ומציעה מגוון ג‘ינסים בגזרות קלאסיות וגזרות חדשות. מחלקת הנשים, שגדלה משמעותית, כוללת את הסגנון הכל־אמריקאי הבא לידי ביטוי בהדפסים פרחוניים, פריטים בסגנון המערב הפרוע עשויים זאמש, מגפי בוקרים וסריגים קלאסיים עם טוויסטים שונים.


    מתוך קולקציית סתיו-חורף 2019 של פולו ראלף לורן | צילום: יח"צ

    אצל הגברים תמצאו את הקו האייקוני של המותג משנות ה־90 שמושק מחדש - פולו ספורט, חולצות פולו פימה מכותנה איכותית ונעימה, קו בסגנון סטריט שכולל סווטשירטים וז'קטים בשילובי צבעים או עם הדפס הדובי שמזוהה עם המותג.

    טווח מחירים: 4,890־149 שקל
    להשיג: חנות המותג בקניון רמת אביב, חנויות ואתר Factory54.co.il

    לסתיו שבדרך

    מייקל קורס משיק את קולקציית PRE FALL 19. הקולקציה מציגה מספר קטגוריות: איילנד אסקייפ - שמלות קלילות ופריטים רבים באווירה ים תיכונית, כמו תחרה, חרוזים וקרושה שישתלבו מצויין בסתיו הישראלי החמים יחסית; אקסטרה־אקסטרה - נשלטת בגווני שחור ולבן עם נגיעות של ורוד וצהוב ניאונים, כוללת תיקים מעניינים בגרפיקת עיתון, מעילי עור ומכנסי ספורט לצד פריטי ערב במראה יוקרתי יותר שישתלבו עם תיקי "אלאניס" או תיקי "מנהטן" החדשים - תיקי עור המשלבים ניטים ואבזמי מתכת.


    תיק מתוך הקולקציה החדשה של מייקל קורס | צילום: יח"צ

    בנוסף, השיק המותג קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת כהומאז‘ לחגיגות ה־50 למצעד הגאווה בניו יורק שכוללת מגוון פריטים במראה קליל, כמו נעלי סניקרס עם שרוכים בצבעי הקשת, שמלת טי־שירט ועוד.

    טווח מחירים: 2,590־210 שקל
    להשיג: חנות המותג בקניון רמת אביב, חנויות ואתר factory54.co.il

    כמו באגדות

    מותג גופי התאורה Mullan, שהוקם בשנת 2009 על ידי האדריכל מייק טריינור, מגיע לישראל לחלל התצוגה של קרני תכלת.

    הקולקצייה כוללת יותר מ־60 גופי תאורה, כשהעיצוב שואב השראתו מסגנונות בינלאומיים רבים ומאופיין בקו נקי ומודרני, תוך שימוש בחומרים כמו פליז וזכוכית, לצד נגיעות של וינטאג' ושימוש בפלדה וברזל. בין הבולטים שבהם, נברשות "סנט דניס" ו"סנטה פה", אותן ניתן למצוא ב־Café en Seine האייקוני בדאבלין.


    נברשת סנטה פה של מולאן בקרני תכלת | צילום: יח"צ

    טווח מחירים: 11,000־680 שקל
    להשיג: בחלל התצוגה של קרני תכלת ובאתר www.karney.co.il

    זיקוק מסורתי

    אם אתם חושקים בוודקה אידיאלית לשתייה ללא תוספות, Tito's, וודקה צלולה עם ניחוח מתוק של תירס, טעם חלק וגוף מלא, תעשה את העבודה.

    הוודקה האמריקאית עשויה בעבודת יד, מיוצרת מתירס, ולא מחיטה או שעורה כמקובל, מה שמעניק לה טעם מתוק במקצת, והופך אותה גם לוודקה ללא גלוטן.


    וודקה טיטוס. זיקוק מסורתי ותירס במקום חיטה | צילום: יח"צ

    בנוסף, כדי להבטיח את האיכות, בחרו במזקקה בשיטת ייצור בזיקוק דודי מסורתי במקום בתהליך זיקוק רציף כמו בסוגי וודקה רבים אחרים.

    להשיג: חנויות היין וחנויות תדמית ברחבי הארץ

    חוזרים לניינטיז

    ריבוק לוקחת אותנו חזרה לשנות ה-90 ומשיקה מחדש את נעלי Aztrek Double.

    בגרסה העדכנית שולבה סוליה צ'אנקית והמראה הכללי של הנעל עתידני ומשודרג. גרסתה הראשונה של הנעל יצאה בשנת 1993 וגם אז נחשבה לכזו המקדימה את זמנה מבחינת העיצוב.


    קארדי בי, מובילת הקמפיין, בנעלי האזטרק דאבל של Reebok | צילום: יח"צ

    מחיר: 399 שקל
    להשיג: חנויות המותג

    קעקועיזם

    סדרות הטיפוח לגברים הן כבר מזמן לא טרנד. בשנים האחרונות אנו נחשפים למותגים רבים שמשיקים ליינים לגברים הכוללים מוצרים לטיפוח השיער, הפנים, הגוף ובעיקר לזקן.

    חברת הטיפוח SR Cosmetics משיקה גם היא תת מותג חדש, USR, אשר תחתיו תציע מוצרי טיפוח לגברים, בשיתוף פעולה עם השף טום אביב.


    לגבר החדש. מוצרי PEACOCK By Tom Aviv | צילום: חי זרביב

    הסדרה כוללת שלושה מוצרים: קרם לטיפוח ולעיצוב הזקן המועשר בזרעי קנאביס; אפטר שייב להזנת העור ולהצערתו; תכשיר ייחודי וייעודי בטכנולוגיה מתקדמת השומר על גוון הקעקועים עם מקדם הגנה SPF25.

    מחיר: 129 שקל ל-100 מ"ל
    להשיג: מעצבי שיער, מספרות ובמכוני קעקועים נבחרים, ובאינסטגרם @uniquusr

    24 קראט

    מותג הבישום היוקרתי JIVAGO משיק את Golden Sunst, בושם חדש לגברים המועשר בפתיתי זהב לבן 24K.

    פורמולת הבושם משלבת בין הדרים, תבלינים, תווים עציים ואמבר היוצרים יחד ניחוח גברי, אך רומנטי.


    הבושם לגבר הרומנטי של JIVAGO | צילום: יח"צ

    מחיר: 399 שקל ל-100 מ"ל
    להשיג: רשתות הפארם

    אל תוותרו על החופש

    בגרלן משיקים גרסה חדשה לקלאסיקה הנשית שלהם, Mon Guerlain Intense, ומגדירים אותו כחזק, חופשי וחושני המעודד נשים לגלות ולאמץ את אישיותן האמיתית ואף פעם לא לוותר על החופש שלהן.

    הניחוח החדש מכיל את הווניל שכה יקר לבית גרלן והוא עומד במרכז הניחוח והופך אותו לרענן ומפתה מאוד. אליו מתמזגים תווים רעננים של לבנדר צרפתי יוקרתי, אלגום עצי ודגשים של פאצ'ולי.


    חופשי, פראי וחושני. מון גרלן אינטנס | צילום: יח"צ

    הבקבוק המפורסם של Mon Guerlain נותר ללא שינוי, עם אותם קווים מעוקלים, פקק מעוגל, טבעת נחושת נוצצת וזכוכית שקופה המגלה את גוון הענבר של הבושם.

    מחיר: 679 שקל ל-100 מ"ל
    להשיג: רשתות הפארם

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי