• הסינים בחרו את הסטארט-אפ הישראלי המבטיח

    היזמית ליאת זכאי זכתה בפרס כספי על מנוע לחיפוש אופנה באינטרנט, במסגרת כנס ג'ימיק המחבר בין סטארטאפים ישראלים למשקיעים מסין
    27/03/2017 | מערכת פורבס

    ליאת זכאי, יזמית ומתכנתת בהכשרתה, נבחרה על ידי משקיעים סינים כבעלת המיזם הישראלי המבטיח, במסגרת כנס ג'ימיק המחבר בין סטארטאפים ישראלים למשקיעים מסין.

    זכאי פיתחה את דונדה, מנוע חיפוש לאתרי קניות המאפשר להציג מוצרים שעשויים לעניין את הגולשים על בסיס מראה חזותי וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות ברשת. לדבריה, האופן שבו מחפשים אחר מוצרים באינטרנט לא השתנה ב-25 השנים האחרונות - מאז שהומצאו תיבות חיפוש טקסטואליות. החסם להגדלת המכירות הוא הקושי לקלוע לתיאור מילים מדויק של מוצרים, הן מצד המוכר והן מצד הקונה. הטכנולוגיה של דונדה מחקה את הדרך בה אנו חושבים באופן חזותי על מוצרים ובעזרת טכנולוגיה של ראייה ממוחשבת אפשר לחפש פריטים הדומים בצורה, מרקם, גוון, גזרה ומדדים נוספים.

    צוות דונדה, הסטארט-אפ הזוכה במקום הראשון

    לדברי ניר דשטי, מארגן כנס ג'ימיק, "המיזם הזוכה ייצג את ישראל בתחרות הסטארט-אפים הבינלאומית בארה"ב, שם יתחרה על השקעות של מאות מיליוני דולרים ואף אקזיט מהיר. לסינים הערכה רבה ליזמים ישראלים, מאחר שבניגוד לתרבות הסינית - אנו לא חוששים לטעות ולכן מעיזים יותר. בנוסף, יכולת האלתור תוך כדי תנועה שמקובלת בישראל, נתפסת כיתרון לניווט סטארט-אפ שדורש תגובות מהירות מהיזם המוביל אותו".

    הפרס הוענק לזכאי על ידי טאו זואו, מנכ"ל קינגסופט, שהיא המקבילה הסינית למוצרי אופיס וגוגל של מיקרוסופט. מיזמים נוספים הגיעו לשלב הגמר בתחרות הם ארוס, הפועל בתחום המציאות רבודה ומאפר לשתול אובייקטים וירטואליים בעולם האמיתי כדי להפוך אותו לחווייתי יותר, ולוגינו, שעוקב אחר מכולות בים וביבשה כדי לאתר עיכוב כתוצאה משינוי בלתי מתוכנן.

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי