• כשטכנולוגיה ושיווק נפגשים: כנס המרטק יתקיים ב-8 במרץ בתל אביב

    הכנס יערך בבית ציוני אמריקה בתל אביב ויעסוק בתחומי המרקטינג והטכנולוגיה; במהלך הכנס יחשף דרוג המהלכים הדיגיטליים המובילים של השנה שנערך על ידי פורבס ישראל
    25/02/2018 | מערכת פורבס

    בתאריך ה-8 במרץ 2018 יתקיים בבית ציוני אמריקה בתל אביב כנס טכנולוגיות השיווק של ישראל.

    בכנס ייערכו מספר פאנלים מעולמות המדיה, השיווק והטכנולוגיה, וכן הרצאות מעוררות השראה מהאנשים המובילים בתחום. הפאנל הפותח יעסוק באופן בו הפאבלישרים הגדולים נעזרים בטכנולוגיות מתקדמות להגדלת כמות היוזרים ואנגייג'מנט מוגבר.

    שימוש נכון בטכנולוגיות Marketing Automation | צילום: shutterstock

    את הפאנל ינחה עמית לביא מנכ"ל סושיאל אנבי וישתתפו בו: מנכ"ל מאקו אורי רוזן, סמנכ"לית השיווק של גלובס מינה סליגמן ומנכ"ל קוליקס אליקים דרורי.

    ואם תמיד רציתם לדעת מה מתרחש מאחורי הקלעים בדיונים של מנכ"לי השיווק המובילים בארץ, בפאנל הצהריים שלנו תוכלו לשמוע על מנהלי השיווק של העתיד, ואיך לעשות טרנספורמציה דיגיטלית באמצעות שימוש נכון בטכנולוגיות וגבולות הגזרה של מרקטינג אוטומיישן.

    בפאנל ישתתפו נציגים בכירים מגוגל, מייקרוסופט, אקטיב טרייל ועוד. 

    בכנס תחשף רשימת המהלכים הדיגיטליים של השנה של מגזין פורבס.

    לבחירת הקמפיין הדיגיטלי שלדעתכם היה המוצלח ביותר ב-2017 לחצו כאן

    נותרו כרטיסים אחרונים. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי