• סונובה מובילה את תחום שיקום השמיעה בישראל

    אריק שטיינר, מנכ"ל סונובה ישראל, מספר את סיפורה של חברת שטיינר מכשירי שמיעה שהוקמה על ידי סבו וסבתו בשלהי שנות ה-40 של המאה הקודמת והתמזגה בשנת 2015 עם סונובה, ענקית שיקום השמיעה העולמית
    05/09/2018 | פרידמן יחסי ציבור, BrandVoice

    תפקיד: מנכ"ל סונובה ישראל בע"מ, חברת שיקום השמיעה הגדולה בישראל.
    גיל וסטטוס משפחתי: 52, נשוי+3
    תפקידים קודמים: סמנכ"ל שיווק ותפעול - שטיינר מכשירי שמיעה בע"מ, מייסד וסמנכ"ל שיווק Veranto, מייסד-משנה וסמנכ"ל שיווק - Model N, מנהל שיווק - Data Research Associates
    השכלה: הנדסת מכונות - טכניון, MBA - Washington/Olin,MABR - Stanford.

    שטיינר | צילום: שמוליק חזן

    לא בכל יום הופך עסק משפחתי קטן, שעוסק בתחום הנישתי למדי של שיווק מכשירי שמיעה, לשלוחה של חברה בינלאומית המובילה את תחום שיקום השמיעה העולמי, עם למעלה מ-15,000 עובדים ומחזור מכירות של כ-10 מיליארד שקל בשנה. אבל זהו בדיוק סיפורה של חברת סונובה ישראל, שהחלה את דרכה אי שם בשנת 1949 בחיפה כעסק קטן בשם שטיינר מכשירי שמיעה בע"מ ונרכשה בשנת 2015 על ידי חברת סונובה AG.

    "חברת שטיינר מכשירי שמיעה הוקמה על ידי סבתי וסבי ב-1949 והשיקה, הלכה למעשה, את תחום שיקום השמיעה בישראל", מספר אריק שטיינר, מנכ"ל החברה כיום ומי שהוביל למיזוגה ההיסטורי עם קבוצת הענק סונובה. "ברבות השנים ועם מות סבי פרניו ז"ל לקח את מושכות הניהול דודי, דן שטיינר. דן הקים מערך סוכנים ארצי והביא את בשורת השיקום לכלל תושבי ישראל מדן ועד אילת. ב-1999 אבי, אלי, קיבל על עצמו את הובלת החברה והקים את חטיבת השתלים הקוכליאריים ובכך אפשר לנו להרחיב את אפשרויות השיקום גם לחירשים".

    אריק עצמו הצטרף לחברה בשנת 2004 לאחר לימודים בארה"ב וקריירה ענפה בתחום השיווק, הקמעונאות ולאחר מכן בהייטק. בשטיינר הוא הקים את המערך הקמעונאי - רשת מכוני שטיינר המונה כיום 28 סניפים מקרית שמונה ועד אילת, חטיבת אביזרי עזר והנגשות וחטיבת טיפולי שפה ודיבור. בשנת 2013 עקב שחיקה הולכת וגוברת ברווחיות כתוצאה מכניסת קופ"ח לתחום החליטה המשפחה להציע את החברה למכירה לסונובה השוויצרית. "המיזוג התברר לנו בדיעבד כצעד נבון ביותר וכך ב-2004 גדלנו מצוות של פחות מ-20 איש, ל-90 עובדים בעת המיזוג, וכיום, 3 שנים לאחר המיזוג, אנו צוות מצוין של 200 עובדים".

    עם השנים היצע המוצרים והשירותים של החברה גדל והיום ניתן לרכוש בסניפיה לא רק מכשירי שמיעה, ולקבל שירותי קלינאות תקשורת לאבחון ולשיקום, אלא גם לרכוש שתלי שמיעה, אביזרי עזר כגון שעונים מעוררים מיוחדים ומערכות טלוויזיה ללוקים בשמיעתם, לקבל תמיכה בפיתוח ושיקום שפה ודיבור, ועוד.

    "מאז היווסדנו אנו מובילים את שוק שיקום השמיעה בישראל", אומר אריק, "מאז ומתמיד שיווקנו את המוצרים הטובים בעולם והעסקנו את אנשי המקצוע הכי טובים שישראל יודעת להציע, אבל יותר מכל, תמיד נשאנו כולנו בגאון את דגל השירותיות והמקצועיות. לא פעם אנו שומעים מלקוחות שביקור אצלנו זה כמו 'קפיצה לאירופה'. בנוסף אנו מובילים את התחום בנשיאת הדגל החברתי, בתרומה ותמיכה בארגונים השונים המשרתים את ציבור לקויי השמיעה ובנתינה לציבור עצמו".

    הפקה וניהול הפרוייקט - פרידמן יחסי ציבור

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי