• פגע במטרה

    קבוצת Arrow העולמית אמנם ידועה כיום כחברה המובילה בעולם בתחום פתרונות התוכנה והחומרה, אך זה לא תמיד היה כך; על המהלך השאפתני והמצליח להרחבת סל המוצרים והשירותים של הקבוצה אחראי יניב רז, מנכ"ל Arrow ישראל
    05/09/2018 | פרידמן יחסי ציבור, BrandVoice

    תפקיד: מנכ"ל Arrow Israel, דירקטור ב-Arrow אירופה.
    סטטוס: 42, גרוש+3
    השכלה: מהנדס אלקטרוניקה וחשמל, תואר בכימיה תעשייתית.
    תפקידים קודמים: ניהול מכירות בחברות הפצה גדולות בתחום המחשוב, הרכיבים והמעבדות.

    רז | צילום: סם יצחקוב

    מה עושה מנכ"ל ודירקטור בחברה בינלאומית מובילה שמתמודד עם שוק דינמי ותחרותי של ספקים, שירותים, מוצרים, הוזלת מחירים וקיטון ברווחיות, המשפיע על פעילות החברה?
    חלק אולי יעדיפו לפרוש, חלק יגבירו את מאמצי השיווק והמכירות וחלק, כמו במקרה של יניב רז, מנכ"ל Arrow Israel, יחליטו להתמודד עם האתגר ולנקוט בדרך של יזמות וחשיבה מחוץ לקופסה.ניהול האתר הישראלי המונה מעל למאה עובדים ומחזור מכובד הצומח בהתמדה בניהולו בעמק הסיליקון השני בעולם, מציב את יניב רז, חבר דירקטוריון ושותף בכיר בצוות הניהול האירופאי של החברה, באתגר ציפיות והזדמנויות לקידום הפעילות של החברה. לפני כעשור, בתחילת דרכו הניהולית ב- Arrow Israel חולל יניב שינוי שהפך את החברה לארגון צומח ומשגשג, שעובדיו גאים לעבוד בו ולהשתייך אליו. עשייה זו ממצבת את יניב רז כמנכ"ל צעיר הזוכה להערכה אישית ומקצועית בקרב עובדיו, עמיתיו וצוות הניהול הבכיר של Arrow העולמית.

    "אני מאמין שבכל ארגון מצליח האויב הגדול ביותר הוא הקיבעון ולכן ניצב בפניי אתגר ניהולי להוביל לפעילות של עשייה והתפתחות לצורך שגשוג עסקי, כיאה לקוד הגנטי ה'ארואי' לפיו 'המחר אינו דומה לאתמול', הוא אומר. ואכן כבר בשנת 2011 יניב זיהה את האתגר בשוק הדינמי והחל בהתוויה ושיווק אסטרטגיה של מינוף הגודל לטובת אירו העולמית, העוסקת בשיווק ובהפצת רכיבים אלקטרוניים, מערכות מחשוב, שרתים, מסכים, מעבדים, זכרונות ועוד. האסטרטגיה שיניב הגה, ולימים אומצה והופעלה על ידי הקבוצה, מבוססת על שילוב של פתרונות יצירתיים בעלי ערך מוסף ללקוח: שירותים פיננסיים, טכניים, יצרניים וטכנולוגים לטובת פיתוח ומינוף הדור הבא של חדשנות בקבוצה, כפתרון גלובאלי אמיתי ללקוחות.

    המקום שבו החלו ליישם את האסטרטגיה החדשה, על פי הצעתו של יניב, היה מפעל החברה בישראל. "הפרויקט יצא לפועל בשנת 2012 וכלל פיתוח חבילה של שירותים טכניים, פיננסיים ולוגיסטיים, המאפשרים ללקוחות Arrow העולמית לפעול בסביבה גלובלית ולספק שירותים יעילים יותר ללקוחותיה", הוא מספר.

    "במסגרת הפרויקט נחתמו הסכמי שיתופי פעולה גלובליים עם ספקים מובילים, הוקמה תשתית IT ייעודית, והוקם מערך תמיכה המסייע ללקוחות בכל העולם ובכל התחומים. ברמה המקומית הפרויקט מאפשר לחברות ישראליות לפעול בשוק עולמי במהירות, בקלות, ובהפחתת עלויות וסיכונים. בנוסף, הקמנו בישראל מרכז אינטגרציה מתקדם המבצע אינטגרציה, ומספק שירותי מעבדות ולוגיסטיקה עבור לקוחות ה- OEM שלנו. זה המרכז המתקדם ביותר של Arrow , והוא מהווה אחד מתוך שבעה מרכזי האינטגרציה העולמיים של החברה". כיום, קבוצת Arrow Israel מובילה בחדשנות, תוצאות עסקיות, ובצמיחה מתמדת בשוק ה-OEM.

    הפקה וניהול הפרוייקט -  פרידמן יחסי ציבור

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי