• הפרסומת המתאימה בתזמון הנכון: אד מייבן משיקה גרסה חדשה למנוע האופטימיזציה שלה

    החברה, הנחשבת לאחת מרשתות הפרסום המובילות בעולם, חושפת השבוע את AdMaven AI 8.0.0 - גרסה חדשה שתתאים לכל גולש את הפרסומת המתאימה ביותר ברגע הנכון ביותר • לאד מייבן יש יכולת לעבוד עם מפרסמים רבים במודל בו המפרסם משלם רק עבור מכירות בפועל
    04/06/2019 | BrandVoice, תוכן מקודם

    אד מייבן, מרשתות הפרסום המובילות בעולם, חושפת השבוע את מוצר ה-Martech החדש שלה, אד מייבן 8.0.0.

    הגרסה החדשה מבוססת על מספר אלגוריתמים על מנת להתאים לכל גולש וגולש את הפרסומת המתאימה ביותר ברגע הנכון ביותר, על סמך מיליוני מאפיינים שונים. בנוסף, הגרסה החדשה מאפשרת טירגוט אישי מתקדם עבור עשרות פרמטרים שונים. כמו כן, נוספה יכולת ריטרגטינג, בה באמצעות הטמעה פשוטה, יכול כל מפרסם לטרגט דרך אד מייבן משתמשים אשר ביקרו באתר שלו, דרך זו יעילה ביותר לבעלי אתרים המעוניינים לשלוח התראות מיידיות למשתמשים חוזרים.

    אד מייבן. יצירת ערך באמצעות שיפור מתמיד של מנוע האופטימיזציה | צילום: יח"צ

    רשת הפרסום של אד מייבן מונה יותר מעשרת אלפים בעלי אתרים, ומשרתת יותר מחמשת אלפים מפרסמים ישירים וכמאה אלף מפרסמי צד-שלישי המחוברים דרך מאתיים רשתות מדיה. בזכות מנועי הבינה המלאכותית, לחברה יש יכולת לעבוד עם מפרסמים רבים במודל CPA, בו המפרסם משלם רק עבור מכירות בפועל - זאת בניגוד למודלים CPM ו-CPC המקובלים בשוק הפרסום, בהם המפרסם משלם על חשיפות והקלקות גם אם לא התבצעה בסופם מכירה.

    האסטרטגיה של אד מייבן, מתמקדת ביצירת ערך באמצעות שיפור מתמיד של מנוע האופטימיזציה, על מנת למצוא את הפרסומת המתאימה ביותר לכל חשיפה. הצוות שאחראי על פיתוח המנוע מורכב מעשרה מדעני נתונים, בוגרי יחידות טכנולוגיות בצה"ל, ואנשי אקדמיה בעלי תארים מתקדמים בסטטיסטיקה ובמתמטיקה. את מערך השירות למפרסמים ובעלי אתרים, מובילים העובדים המנוסים והמקצועיים ביותר בחברה, בשונה מהמקובל בחברות רבות שבהן שירות הלקוחות מתופעל בעיקר בידי עובדים חסרי ניסיון. בשנה האחרונה החברה דיווחה על אלפי אתרים ומפרסמים חדשים שהצטרפו והפכו את אד מייבן לגורם דומיננטי בשוק, ולאחת מרשתות הפרסום הגדולות בעולם עם יותר מחמישה מיליארד חשיפות ביום.

    עם הפתרונות שהחברה מספקת נמנים המלצות תוכן, התראות פוש, באנרים, לייטבוקס, מודעות טקסט, אינטרסטיטיאל ועוד. החברה משקיעה רבות בניתור איכות הטראפיק ואופי התכנים, באמצעות שימוש בחברות חיצוניות מהמובילות בתחומן, וצוותים מיוחדים הפועלים כל שעות היממה אל מול נתונים העוברים בשרתי החברה על מנת לזהות תמונות וטקסטים פוגעניים ומקורות טראפיק אשר אובחנה בהם התנהגות אבנורמלית.

    אד מייבן פועלת כמערכת סלף סרוויס בה כל מפרסם שעובר את תהליך הקומפליינס יכול להתחיל לפרסם תוך דקות.

    לאתר AdMaven

  • גלריות
    מדורים
    דירוגים
    ראשי